نوسازی ایسوس ترنسفورمر بوک با پردازنده هاسول نوسازی ایسوس ترنسفورمر بوک با پردازنده هاسول علیرضا بر

نوسازی ایسوس ترنسفورمر بوک با پردازنده هاسول نوسازی ایسوس ترنسفورمر بوک با پردازنده هاسول علیرضا بر
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

نوسازی ایسوس ترنسفورمر بوک با پردازنده هاسول
 
علیرضا برادران
چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
وقتی اولین بار ترنسفورمر بوک ایسوس معرفی شد قیمت سرسام آور ۱۵۰۰ دلاری آن خیلی توی ذوق خورد، تازه آن هم برای پردازنده دِموده آیوی بریج. از وزنش هم که صحبت نکنیم بهتر است، هرچند شاید نباید از یک تبلت با داکی که صفحه کلید دارد انتظار زیادی داشت.
 
اما به نظر می رسد این ناله ها به گوش تایوانی ها رسیده  و در نسخه به روز شده این تبلت-لپتاپ (T300) یک کارهای کرده اند. اول از همه قلب جدیدی در کالبد آن جاسازی کرده و پردازنده آیوی بریج قدیمی را با هاسول عوض کرده اند تا هم قدرت و سرعت دستگاه افزایش یابد هم عمر باتری (به گفته ایسوسی ها تا ۸ ساعت). رم دستگاه را تا ۸ گیگابات افزایش داده اند و حافظه اس اس دی ۲۵۶ گیگابایتی روی آن سوار کرده اند تا کمی ما را آرام کنند.
 
ولی متاسفانه مثل اینکه زور طراحان و کارشناسان شان به وزن دستگاه نرسیده و با تبلت ۱.۱ کیلوگرمی در کنار داک ۸۰۰ گرمی، سعی کرده اند مصرف کننده را به ورزش وزنه برداری ترغیب کنند.
 
صفحه نمایش IPS مانند نمونه قبل ۱۳.۳ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P هست و از ترس جار و جنجال سر قیمت، هنوز حرفی از چند و چون آن نزده اند. شما فکر می کنید دستگاه های دوگانه این چنینی جای خود را در میان مصرف کنندگان باز کنند یا به زودی باعث پشیمانی سازندگان شان می شوند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر