جدیدترین ابزار جانبی HTC: گوشی تلفنی برای تلفن هوشمند شما

جدیدترین ابزار جانبی HTC: گوشی تلفنی برای تلفن هوشمند شما
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

جدیدترین ابزار جانبی HTC: گوشی تلفنی برای تلفن هوشمند شما

 

 
عباس واحدی
شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
تا به حال شده که آرزو کنید برای پاسخ به تماس های تان، نیازی به استفاده از اسمارت فون تان نداشته باشید؟ خب، این کار راه حل ساده ای به نام هندز فری دارد! اما اچ تی سی به تازگی راه حلی جذاب و جدید هم برای آن یافته است.
 
این شرکت با عرضه ابزار ۵۰ دلاری «اچ تی سی مینی پلاس» تلفن ساده ای را رونمایی کرده که از طریق بلوتوث به اسمارت فون HTC تان متصل می شود. این ابزار به شما اجازه می دهد در حالی که مشغول بازی یا وبگردی با اسمارت فون تان هستید، به راحتی تماس های تلفنی را پاسخ داده و تماس بگیرید. 
 
علاوه بر این. می توانید از HTC Mini+ به عنوان یک کنترل از راه دور برای کار با دوربین اسمارت فون بهره ببرید. همچنین این گوشی موبایل کوچک قابلیت تبدیل به کنترل از راه دور تلویزیون را هم دارد.
 
با استفاده از اپلیکیشن HTC Media Link HD روی اسمارت فون تان می توانید پخش مستقیم یا استریم فایل های چند رسانه ای را از طریق اچ تی سی مینی پلاس کنترل کنید.
 
این ابزار از نمایشگری ۱.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل بهره می برد و علاوه بر بلوتوث، امکان اتصال از طریق NFC را هم دارد. باتری آن هم ۳۲۰ میلی آمپر است که تا ۹ ساعت مکالمه یا ۹۵ ساعت استندبای دوام می آورد.  گفتنی است که این ابزار جانبی فعلا با اسمارت فون های وان مینی، باترفلای اس، دیزایر ۲۰۰ و دیزایر ۵۰۰ سازگار است.
 
به نظر شما این ابزار جانبی جمع و جور اچ تی سی تا چه حد می تواند کارایی داشته باشد؟
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر