گلکسی نوت ۳ در کنار گلسی نوت ۲ این طور به نظر می رسد

گلکسی نوت ۳ در کنار گلسی نوت ۲ این طور به نظر می رسد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

گلکسی نوت ۳ در کنار گلسی نوت ۲ این طور به نظر می رسد

 

 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
دیروز پنل جلوی گلکسی نوت ۳ لو رفت و یکی از مدیران سامسونگ هم تایید کرد که ۱۳ شهریور این فبلت همراه با ساعت هوشمند Galaxy Gear معرفی خواهد شد.
 
چیزهایی که در نمای جلوی گلکسی نوت ۳ جلب توجه می کند، قطر ۵.۶۸ اینچی نمایشگر و حاشیه ۲.۲ میلیمتری دو طرف آن است (البته با نگاهی به داخل، می شود گفت که حاشیه های اضافه دو طرف خود نمایشگر تنها ۱.۸ میلیمتر هستند. یعنی ۰.۴ میلیمتر اضافه برای بدنه.)
 
با عکس جدیدی که منتشر شده می شود قیاس خوبی بین تفاوت ابعاد گلکسی نوت ۳ و نوت ۲ هم داشت. نوت جدید اندکی بلندتر شده و خطوط کناری و بالایی آن کاملا صاف به نظر می رسد، با گوشه هایی که به انحنای بیضی شکل شان افزوده شده تا دایره ای تر شوند.
 
بنابراین در کل می شود انتظار داشت که در دست گرفتن فبلت جدید سامسونگ نیز سخت تر از مدل سال قبل نشده باشد. حتی با توجه به ارگونومی بهتر گلکسی اس ۴ نسبت به گلکسی اس ۳  باید گفت احتمالا ارگونومی نوت ۳ نیز بهبود یافته.
 
البته هنوز این احتمال وجود دارد که قطعه لو رفته در عکس های دیروز و امروز، پنل نهایی نبوده و تنها یک نمونه اولیه برای رد گم کردن باشد. با این همه حدس معقول این است که ظاهر گلکسی نوت ۳ بیش از همه شبیه گلکسی اس ۴ باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر