فیلم برداری قسمت هفتم جنگ ستارگان با دوربین آنالوگ و به صورت غیر دیجیتال

فیلم برداری قسمت هفتم جنگ ستارگان با دوربین آنالوگ و به صورت غیر دیجیتال
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

 
علیرضا برادران
شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۰
تمام هفته را به گجت ها و لو رفتن هاشان و اینکه چه بودند و چه خواهند شد گذراندیم. این ساعات پایانی هفته را بد نیست کمی دل بکنیم از هرچه فناوری و گجت هست و به چیزهای دیگری فکر کنیم. چیزی مانند فیلم جنگ ستارگان!
 
مجموعه شش قسمتی جنگ ستارگان - یا به قولی «جنگ های ستاره ای» - را احتمالا تماشا کرده اید، حالا خبر رسیده که قرار است فیلم برداری قسمت هفتم آن هم آغاز شود؛ ولی گویا کارگردان فیلم از آن دسته آدم هاست که معتقدند هر چیزی قدیمی اش خوب است و تصمیم دارد کار فیلم برداری را با دوربین های قدیمی باکیفیت و نه دیجیتال انجام دهد.
 
البته حتماً می دانید که ابتدا قسمت های چهارم، پنجم و ششم این مجموعه ساخته شد و بعدها قسمت های یکم تا سوم آن روی پرده رفت. فیلم برداری سه قسمت اخیر با دوربین های دیجیتال صورت گرفت و منجر به انتقادهای بعضی عاشقان این مجموعه - که تاثیر عمیقی بر فرهنگ آمریکا نیز دارد - شد.
 
دَن میندل که فیلم برداری مجموعه پیشتازان فضا را برای کارگردان آن، آقای آبرامز (او کارگردانی قسمت جدید جنگ ستارگان را هم عهده دار است) انجام داده تایید کرده که ضبط کار با فیلم ۳۵ میلی متری کداک انجام خواهد گرفت تا از امکانات و ویژگی های آن برای خلق صحنه های ناب استفاده شود. دن میندل اولین بار سرِ فیلم ماموریت ناممکن ۳ با آبرامز همکاری کرد و همکاری آنها در فیلم پیشتازان فضا ادامه یافت.
 
قسمت هفتم سال ۲۰۱۵ و سپس قسمت های هشتم و نهم به ترتیب در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. مابین این سال ها هم چند فیلم با محوریت شخصیت های هان سولوی جوان و بوبا فت ساخته خواهد شد.
 
می بینید سر جزئی ترین مسائل که شاید به ذهن خیلی ها خطور هم نکند چقدر دقت و وسواس به خرج می دهند؟ آیا شما هم وظایف تان را با همین دقت انجام می دهید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر