گوگل ادغام Waze در گوگل مپز را آغاز کرد

گوگل ادغام Waze در گوگل مپز را آغاز کرد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
عباس واحدی
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
اواخر خرداد ماه بود که گوگل خرید اپلیکیشن ترافیک Waze را رسما تایید کرد. حال پس از آنکه این قرارداد از تحقیقات آنتی تراست کمیسیون تجارت فدرال جان سالم به در برده، گوگل ادغام Waze با Google Maps محبوبش را آغاز کرده است.
 
این شرکت روز گذشته اعلام کرد «از هم اکنون کاربران گوگل مپز موبایل در برخی کشورها می توانند از گزارش های لحظه ای کاربران Waze بهره مند شوند.» این بدان معنی است که «هنگامی یک Wazer تصادفات، ساخت و سازهای جاده ای یا راه بندان ها را در Waze گزارش می کند، آپدیت های وی علاوه بر اپلیکیشن Waze، در اپلیکیشن گوگل مپز نصب شده روی اندروید و iOS هم به نمایش در می آیند.»
 
البته هنوز کاربران گوگل مپز امکان اضافه کردن اطلاعات مرتبط را به نقشه ندارند و برای این کار باید از اپلیکیشن Waze بهره ببرند.
 
همان طور که گفته شد این خدمات فعلا در کشورهای محدودی ارائه می شوند و گوگل قصد دارد به صورت پلکانی پوشش Waze را در گوگل مپز گسترش دهد. اولین مرحله ادغام Waze در گوگل مپز در کشورهای آرژانتین، برزیل، چین، کلمبیا، اکوادور، فرانسه، آلمان، مکزیک، پاناما، پرو، سوئیس، انگلیس و آمریکا قابل استفاده خواهد بود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر