همچنان در انتظار حسگر اثر انگشت، این بار امیدها به HTC One Max هست

همچنان در انتظار حسگر اثر انگشت، این بار امیدها به HTC One Max هست
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

همچنان در انتظار حسگر اثر انگشت، این بار امیدها به HTC One Max هست

 

 
علیرضا برادران
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۰
چندی پیش در مطلبی از این گفتیم که فبلت ها دارند جای تبلت های کوچک را تنگ و تنگ تر می کنند و به واسطه اقبال مصرف کنندگان به آنها تولید کنندگان بیشتری هم به ساخت شان تمایل پیدا می کنند. به نظر می رسد HTC هم از این قاعده مستثنی نیست و همان طور که قبلا هم به شایعاتی درباره HTC One MAX پرداخته بودیم، این تلفن قرار است نخستین فبلت ساخت HTC باشد.
 
امروز عکسی از آن منتشر شد که به وجود پر سر و صدا دار ترین قابلیت این روزهای تلفن های هوشمند یعنی حسگر اثر انگشت اشاره دارد. از آنجایی که HTC One خوش درخشید و توانست رغبت زیادی به خود جلب کند، نسخه MAX آن هم هنوز نیامده پر از حواشی شده. شایعه است که این فبلت از نمایشگر ۵.۹ اینچی برخوردار خواهد بود که در کنار HTC One Mini با ۴.۳ و خود HTC One با ۴.۷ اینچ قرار می گیرد.
تصویر اصلی مطلب فقط جلوی این تلفن را نشان می دهد ولی در عکس بالا می توانید نمای (احتمالی) پشت آن را هم ببینید. قسمت سیاه رنگ مربعی، لو دهندگان را به وجود حسگر اثر انگشت ظنین کرده. محتمل است که HTC One Max را مهر یا آذر ماه در انگلستان ببینیم. در کنار آن از دستگاهی به نام +HTC Mini هم رونمایی خواهد شد که برای خلاصی کاربرانِ Max از به دست گرفتن این فبلت غول پیکر برای مکالمه ساخته شده.
 
فکر می کنید کدام شرکت زودتر اثر انگشتان کاربرانش را حس خواهد کرد؟ اصلاً به نظر شما چقدر این قابلیت می تواند اهمیت داشته و کاربردی باشد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر