iBenzin اپلیکیشنی جهت نمایش نزدیک ترین پمپ بنزین ها

iBenzin اپلیکیشنی جهت نمایش نزدیک ترین پمپ بنزین ها
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

iBenzin : اپلیکیشنی جهت نمایش نزدیک ترین پمپ بنزین ها

 

 
مانی قاسمی
یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
​اگر اهل رانندگی باشید حتما با استرسی که هنگام روشن شدن چراغ بنزین، به آدمی وارد می شود، آشنا هستید. وقتی که تنها برای چند کیلومتر دیگر بنزین دارید و می دانید که انتخاب جایگاه پمپ بنزین اشتباه، می تواند اتفاقات تلخی را رقم زند. اما می توانید خوشحال باشید که باز هم مثل همیشه این تکنولوژی است که به کمک شما خواهد آمد.
 
اپلیکیشن iBenzin نام برنامه ای کاربردی است که مکان نزدیک ترین پمپ بنزین های اطراف را به شما نشان می دهد. در این برنامه می توانید جایگاه پمپ بنزین های مختلف را بر روی نقشه مشاهده نمایید و در صورتی که نمیدانید چگونه می توانید به آن جا روید، با انتخاب گزینه «نمایش مسیر» راه پیشنهادی برنامه را دنبال کنید. در iBenzin همچنین امکان جستجوی پمپ بنزینی خاص نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید شماره تلفن جایگاه مورد نظر خود را به دست آورید. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها اطلاعات پمپ بنزین های شهر تهران را در خود جای داده است و از نقشه گوگل برای نمایش محل آن ها استفاده می کند. اگر یکبار نقشه شهر را در این برنامه Load کنید، در دفعات بعدی می توانید بدون اینترنت از آن بهره ببرید، هرچند که برای استفاده از گزینه «نمایش مسیر» باید هر بار به اینترنت، متصل شوید.
 
چندی پیش اپلیکیشن Boice را برای ضبط صدا و مدیریت فایل های صوتی ضبط شده، به شما معرفی کردیم. iBenzin نیز اثری دیگر از توسعه دهنده آن برنامه است که در حال حاضر تنها برای iOS عرضه شده و نسخه اندرویدی آن نیز حدود 10 روز دیگر به بازار خواهد آمد. شما می توانید این برنامه را هم اکنون به صورت رایگان از اپ استور دریافت نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر