خانه های هوشمند تر: معرفی دو منبع نوری جدید توسط فیلیپس

خانه های هوشمند تر: معرفی دو منبع نوری جدید توسط فیلیپس
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

خانه های هوشمند تر: معرفی دو منبع نوری جدید توسط فیلیپس
 
علی اصغر هنرمند
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰
قبلا در نارنجی با لامپ های فوق العاده Hue شرکت فیلیپس آشنا شده اید. لامپ هایی که توسط تلفن هوشمند کنترل می شوند و رنگ آنها نیز با انتخابی از میان ۱۶ میلیون رنگ! قابل تنظیم است.
 
حالا این شرکت خانواده لامپ های دوست داشتنی اش را با دو محصول جدید تکمیل تر کرده است. اولی LivingColors Bloom نام دارد که با قیمت ۸۰ دلار ارایه خواهد شد. این یک منبع نور ثابت است که می توانید آن را روی زمین، قفسه یا هر جای دیگر قرار دهید. 
 
محصول دوم LightStrips نام دارد که ۹۰ دلار خواهد بود و یک نوار نورانی به طول ۲۰۰ سانتیمتر است که در صورت تمایل می توانید آن را کوتاه کنید. یک طرف این نوار، چسبنده است و می توانید آن را به سطح دلخواه تان بچسبانید. بنابراین می تواند زیر کابینت، تخت خواب و... قرار بگیرد.
 
فراموش نکنید که هر دوی این محصولات مانند لامپ های Hue فیلیپس دارای وای فای هستند و به اینترنت متصل شده و توسط یک اپلیکیشن کنترل می شوند. شدت و رنگ نور LED آنها نیز قابل تنظیم است و اگر با سایت ifttt آشنا باشید، باید بدانید که این لامپ ها با این سایت هم کار خواهند کرد.
 
با این حساب می توانید تنظیماتی داشته باشید مانند اینکه اگر قرار بود باران ببارد، رنگ لامپ شما آبی شود، صبح لامپ شما با تغییر در شدت نور بیدارتان کند، با آمدن ایمیل جدید لامپ چشمک بزند و اگر مطلب جدیدی در نارنجی ظاهر شد محیط را به رنگ نارنجی در بیاورد!
 
چیز دیگری هم لازم دارید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر