مدیرعامل موتورولا: موتو ایکس به زودی آپدیت اندروید 4.3 را دریافت می کند

مدیرعامل موتورولا: موتو ایکس به زودی آپدیت اندروید 4.3 را دریافت می کند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

مدیرعامل موتورولا: موتو ایکس به زودی آپدیت اندروید 4.3 را دریافت می کند
 
عباس واحدی
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
پس از معرفی موتو ایکس، همه گیج و سر درگم بودند که چرا یک محصول گوگلی اصیل همچون Moto X بی بهره از اندروید 4.3 رونمایی شده، و برخی هم آن را به مشکلاتی کاری میان گوگل و موتورولا نسبت می دادند. 
 
البته به نظر می رسد این نگرانی هم به زودی برطرف خواهد شد. دنیس ووساید، مدیرعامل موتورولا می گوید به زودی اخرین نسخه جیلی بیلی راهی جدیدترین اسمارت فون این شرکت خواهد شد.
 
ووساید در مصاحبه ای اشاره کرده که از ابتدا نمی توانستند موتو ایکس را با اندروید ۴.۳ عرضه کنند. زیرا تیم توسعه دهندگان این شرکت زمان کافی برای آماده سازی کدهای نرم افزاری شان نداشتند.
 
البته وی هیچ برنامه زمانی مشخص و احتمالی در این زمینه اعلام نکرده است، اما تضمین داده که این موضوع یکی از اولویت های موتورولا برای رضایت مشتریانش است. البته وی در خصوص به روز رسانی بیش از ۸۵ درصد محصولات ۲ سال گذشته این شرکت که آپدیت های اندروید را دریافت نکرده اند، هیچ وعده ای نداده است.
 
موتو ایکس که هفته گذشته رونمایی شد، در واقع نشان دهنده جهت گیری جدید تیم رهبری موتورولا در اداره این شرکت است. به گفته ووساید، موتورولا می خواهد محصولی بسازد که برای هر شخص منحصر به فرد باشد. نه اینکه یک محصول را برای خیل عظیمی از کاربران وارد بازار کند.
 
وی می گوید: «این راهکاری نیست که دیگر شرکت ها در پیش گرفته اند یا ممکن است به سوی آن بروند. اما ما برخی خطرات را در این راه به جان خریده ایم.»
 
هنگامی هم از وی درباره برنامه بازاریابی بسیار گسترده ۵۰۰ میلیون دلاری گوگل برای موتو ایکس سوال شد، وی پاسخ صریحی نداد. اما اشاره کرد که هزینه های هنگفت بازاریابی از سوی گوگل، یکی از استراتژی های آنها جهت اطمینان از موفقیت برند «موتو ایکس» است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر