خرید سرویس Rockmelt توسط یاهو

خرید سرویس Rockmelt توسط یاهو
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

خرید سرویس Rockmelt توسط یاهو
 
مانی قاسمی
یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
کمپانی یاهو و خانم میر در ادامه خرید های عجیب و غریبشان، این بار سرویس Rockmelt را تحت تملک خود در آورده اند. اما این خبر به هیچ وجه سوژه ای خوشحال کننده برای کاربران این سرویس به حساب نمی آید، چرا که یاهو به زودی چهار اپلیکیشن Rockmelt را برای آیفون، آیپد، اندروید و ویندوز ۸ تعطیل خواهد کرد. یاهو، که کم کم در حال تبدیل شدن به شرکتی استارت آپ خوار است، کمتر از یک ماه به کاربران Rockmelt فرصت داده تا از اطلاعات خود بر روی این سرویس، خروجی تهیه کنند. همچنین این استارت آپ از امروز دیگر هیچ کاربر جدیدی را نیز قبول نخواهد کرد.
 
بنیانگذاران و مهندسین Rockmelt در پیغامی خطاب به کاربرانشان از آن ها تشکر کرده اند و اینچنین نوشته اند: «شما چیزهای بسیاری به ما آموختید. اکنون ما در نظر داریم تا هر آنچه یاد گرفته ایم را در یاهو! به کار بندیم.»
 
Rockmelt استارت آپی بود که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و امکان مرور صفحات وب را در قالبی اجتماعی، برای کاربران فراهم می کرد. بعد از اینکه این سرویس نتوانست مخاطب مورد نظرش را جذب نماید، بخش مرورگر کامپیوتر را تعطیل کرد و تصمیم گرفت تا تمرکز خود را بر روی اپلیکیشن موبایل قرار دهد و مطالب شبکه های اجتماعی را در قالبی مانند Flipboard به نمایش در آورد.
 
شایان ذکر است که طبق گزارشات رسیده، یاهو مبلغی بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار را جهت خرید Rockmelt خرج کرده است.
 
به نظر شما یاهو با خرید چنین سرویس هایی، چه نقشه هایی را در سر می پروراند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر