مایکروسافت نام SkyDrive را عوض خواهد کرد

مایکروسافت نام SkyDrive را عوض خواهد کرد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

مایکروسافت نام SkyDrive را عوض خواهد کرد
 
مانی قاسمی
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷
به تازگی دادگاهی در انگلستان حکمی را علیه مایکروسافت صادر کرده است، که طی آن این کمپانی آمریکایی با استفاده از نام SkyDrive، حقوق کپی رایت یک کمپانی تلویزیونی را نقض کرده است. در نتیجه این حکم، مایکروسافت دیگر حق استفاده از این نام را برای فضای ابری خود ندارد و باید در سطح جهانی نامی جدید را برای این سرویس خود برگزیند.
 
بر اساس توافقی که مایکروسافت با British Sky Broadcasting Group بدست آورده، این شرکت می تواند فعلا برای مدتی محدود و تا زمانی که مقدمات انتقال به برند جدید فراهم شود، همچنان از نام SkyDrive استفاده نماید. جزییات توافق میان دو کمپانی محرمانه است و در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، اما منابع موثق خبر از پرداخت خسارت های مالی از جانب مایکروسافت می دهند.
 
سخنگوی مایکروسافت تغییر نام SkyDrive را تایید می کند و چنین می گوید: «ما بسیار خوشحال هستیم که سرانجام توانستیم در این مساله به توافق برسیم و از این به بعد همچنان به ارائه سرویسی بی نظیر به صد ها میلیون کاربر خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم بهترین راه را برای برآورد خواسته های آنان انتخاب کنیم.»
 
این تغییر نام از همان قانونی تبعیت می کند که چندی پیش نیز مایکروسافت را وادار کرده بود تا بر اساس ادعای یک شرکت آلمانی، استفاده از نام «مترو» را برای محیط کاربری ویندوز ۸، متوقف کند. شما برای سرویس فضای ابری مایکروسافت، چه نامی را پیشنهاد می دهید ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر