یک گیک شبیه سازهای پرواز و نصب کابین خلبان بوینگ 737 در منزل

یک گیک شبیه سازهای پرواز و نصب کابین خلبان بوینگ 737 در منزل
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

یک گیک شبیه سازهای پرواز و نصب کابین خلبان بوینگ 737 در منزل
 
عباس واحدی
یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
فکر می کنید از آن طرفداران دو آتشه بازی و گیمرهای حرفه ای هستید که سیستم تان رو دست ندارد؟ یا اینکه شبیه ساز پرواز سه مانیتوره تان دیگر آخرش است... گمان نکنم، حتما خودتان هم قبول دارید که با این کابین خلبان بوینگ ۷۳۷ خانگی اصلا قابل مقایسه نیست!
 
لائورنت آیگون، کارمند ۴۰ ساله رستوران با کمک برخی از دوستانش و صرف هزاران دلار در یک بازه زمانی ۵ ساله موفق شد قطعات لازم  را ذره ذره جمع کرده و سرانجام صاحب یک کابین خلبان نسبتا واقعی هواپیمای بوینگ ۷۳۷ شود.
او این اتاقک خلبان را در اتاق پسرش بین کمد و تخت خواب بر پا کرده است و اکنون بچه ها می توانند به خود ببالند که یک اناقک خلبان هواپیمای واقعی را درون اتاق خوابشان دارند. اما مساله اصلی این نیست.
 
آیگون واقعا شیفته هواپیماها و پرواز بود و از ۱۲ سالگی ساعت های بسیار زیادی را به تماشای برخواستن و نشستن هواپیماها در فرودگاه نزدیک منزل شان می گذراند. اما بر خلاف اشتیاقش برای بلند کردن و نشاندن هواپیماها، وی چندان علاقه ای به دنبال کردن مدرسه و رفتن به دانشکده نداشت تا بتواند یک خلبان واقعی شود. 
 
اما در ۴۰ سالگی، او و دوستانش هنوز کاری را انجام می دهند که بیشتر از بچه ها بر می آید؛ و آن استفاده از تخیل است. اگر چه اکنون می توانند برای تخیلاتشان کمی برنامه ریزی منطقی و صرف هزینه هم داشته باشند.
و برنامه بعدی وی چیست؟ اکنون که او در ساخت اتاقک خلبان شبیه ساز پرواز کاملا کارآزموده شده است، در ۴۰ سالگی به دنبال شغلی در شرکت های سازنده کابین خلبان است تا به آموزش خلبانان حرفه ای بپردازد. البته این کارها مستلزم گذراندن برخی دوره های آموزشی است. و وی مصمم به عبور از این موانع است. زیرا استعداد خود را نشان داده.
 
خب، نظرتان درباره برنامه شبیه ساز پرواز روی کامپیوترتان و امکاناتی که برای آن فراهم اورده اید، چیست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر