سامسونگ دو تبلت ۱۰ و ۱۲.۲ اینچی با نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی آماده کرده؟

سامسونگ دو تبلت ۱۰ و ۱۲.۲ اینچی با نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی آماده کرده؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

سامسونگ دو تبلت ۱۰ و ۱۲.۲ اینچی با نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی آماده کرده؟
 
نیما دادگستر
یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
حساب توییتر evleaks که کمتر جای شکی به خبرهای آن وجود دارد٬ امروز توییت جالبی ارسال کرده و خبر داده که دو تبلت قدرتمند از سامسونگ آماده ورود به صحنه رقابت هستند که کیفیت تصویر نمایشگر هر دوی آنها برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.
 
اولی با کد شناسایی SM-P900 دارای نمایشگر ۱۲.۲ اینچی٬ چیپ پردازشی اگزینوس ۵ اکتا٬ و قلم اس پن است. این نمایشگر هیچ رکوردی را نخواهد شکست زیرا تراکم آن معادل ۲۴۷ پیکسل در هر اینچ خواهد بود.
 
تبلت دوم با کد P-600 از پردازنده کوالکام اسنپدرگون ۸۰۰ برخوردار است و نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آن نیز رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ دارد که معادل تراکم ۲۹۹ پیکسل در اینچ است. با این حال برای این تبلت اشاره ای به قلم اس پن نشده.
 
به نظر می رسد تبلت ۱۲.۲ اینچی از خانواده گلکسی نوت باشد. همه اعضای فعلی این خانواده از قلم اس پن و پردازنده اگزینوس برخوردارند. بنابراین احتمالا بعد از گلکسی نوت ٬۲ گلکسی نوت ٬۸ و گلکسی نوت ۱۰.۱ شاهد بزرگترین عضو خانواده (با نامی شبیه گلکسی نوت ۱۲؟) خواهیم بود.
 
اما تبلت ۱۰ اینچی می تواند نکسوس ۱۰ جدید باشد یا شاید هم محصولی از خود سامسونگ که بعدا به عنوان مدل پایه برای ساخت نکسوس ۱۰ جدید استفاده شود٬ زیرا کیفیت تصویر نمایشگر آنها مشابه است و با توجه به مهاجرت گوگل به کوالکام در نکسوس ۷ جدید  چنین چیزی دور از ذهن هم نیست. به هر حال چه نکسوس ۱۰ جدید و چه گلکسی تب ۱۰.۱ جدید٬ به نظر می رسد سامسونگ حرکتی خوب در زمین بازی ۱۰ اینچی ها خواهد کرد.
 
هنوز خبری از زمان معرفی این تبلت ها نداریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر