با وجود این هتل متحرک٬ چرا جت شخصی خود را رها کنید؟

با وجود این هتل متحرک٬ چرا جت شخصی خود را رها کنید؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

با وجود این هتل متحرک٬ چرا جت شخصی خود را ترک کنید؟
 
نیما دادگستر
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
اگر یک جت شخصی داشته باشید٬ شاید بعد از یک پرواز طولانی حوصله این را نکنید که با خودرو یا هلی کوپتر تا هتل محل اقامت یا ویلای شخصی تان در آن طرف شهر بروید. ولی مثل همیشه٬ هر جا مسئله ای هست٬ راه حلی هم هست.
 
اگر پولدار باشید -که صاحب یک جت شخصی حتما هست- می توانید سفارش یک هتل قابل حمل را بدهید که دقایقی بعد از فرود٬ می تواند به سهولت کنار هواپیمای شما قرار بگیرد و موجبات آسایش تان را در این اقامت کوتاه مدت فراهم کند.
مارگوت کراسوجویچ٬ ایده پرداز این هتل که آن را برای فرودگاهی در دوحه قطر طراحی کرده٬ می گوید که مشتریان خصوصی می توانند برای فرودهای کوتاه مدت از آن استفاده کنند. هتل ظاهری لوکس و در عین حال ساده دارد. سبک بودنش باعث می شود آوردن آن به کنار هواپیما در چشم بر هم زدنی میسر باشد. در داخل نیز اتاق استراحت٬ حمام٬ و تخت خواب وجود دارد. سایه بان بزرگ هتل نیز روی هواپیما را می پوشاند و در اصل٬ یک آشیانه سیار به شمار می رود.
 
در طراحی این هتل کوچک٬ از شیشه های چند سطحی٬ سلول های فوتو ولتائیک و نور LED برای زیباسازی استفاده شد. گر چه این طرح هنوز به اجرا در نیامده و یک طرح مفهومی به شمار می رود٬ ولی ایده ای درخشان پشت آن است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر