آیا سونی مشغول ساخت محصولی انقلابی برای تحول در سیستم دوربین تلفن های هوشمند است ؟

آیا سونی مشغول ساخت محصولی انقلابی برای تحول در سیستم دوربین تلفن های هوشمند است ؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

-

 
مانی قاسمی
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
در کنار تمام شایعات و اطلاعاتی که این روزها از شرکت ها لو می رود، از ژاپن هم اطلاعات هیجان انگیزی مخابره شده است. طبق گزارش وبلاگ Sony Alpha Rumors ، سونی در حال تولید مجموعه لنزی است که درون خودش سنسور و باتری مجزا دارد!
 
این لنزها طوری طراحی شده اند که بر روی تلفن های هوشمند سوار می شوند و از طریق Wi-Fi و NFC به تبادل اطلاعات می پردازند. شنیده شده که کیفیت لنز ها و سنسور آنها برابر با دوربین RX100Mll سونی است که می تواند تصاویری فوق العاده را شکار نماید.
 
دوربین RX1 کامپکت Full-Frame، یا سری بدون آینه NEX، همگی از تجربیات متفاوتی هستند که سونی در چند وقت اخیر در بازار دوربین ها به کار بسته است، اما محصول جدید این شرکت، بی شک شاخه ای جدید را در صنعت عکاسی و تلفن های همراه به وجود می آورد.
 
وقتی که بحث محصولی اینچنین متفاوت مطرح می شود، باور کردن شایعات پیرامون آن کمی سخت است، اما وبلاگ SAR سابقه ای روشن در این زمینه دارد و پیش از این نیز با اطلاعاتی که لو داده، نشان داده که می توان به منابع موثقش در داخل ساختار سونی، اعتماد کرد. به هر ترتیب برای پی بردن به صحت این شایعه، فعلا کاری به جز صبر کردن از دستمان بر نمی آید.
 
شما در رابطه با این محصول چه نظری دارید؟ سؤال هایی مانند سرعت انتقال بین لنز و موبایل، عمر باتری و یا بحث ارگونومی در طراحی را چگونه پاسخ می دهید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 29 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر