۱۰ گجت جالب برای محیط کار

۱۰ گجت جالب برای محیط کار
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
شاید شما هم برای سر و سامان دادن به محیط -یا میز- کار خودتان به مشکل برخورده یا ایده کم آورده باشید. چطور است در ادامه مطلب با نارنجی همراه شوید تا به معرفی چند گجت جالب برای محیط کار بپردازیم. شاید یکی از آنها را پسندیدید یا از آنها ایده هایی برای تغییر گرفتید.
 

وقتی یک آیپد دارید٬ چرا نمایشگر دومی برای کارهای فرعی بخرید؟ با استفاده از هوور بار می توانید تبلت خود را به سطوح مختلفی از جمله پایه مانیتور٬ لبه میز٬ کابینت یا سایر جاها وصل کنید و با بازوی قابل تنظیم آن٬ آیپد را در وضعیت مناسب قرار دهید. البته این کار ۸۰ دلار هزینه بر می دارد.
 

۲. Cordies برای سیم های برق
 

کابل هایی که برای اتصال وسایل مختلف به کامپیوتر یا شارژ استفاده می کنید همیشه پخش و پلا هستند؟ می توانید از گجتی مثل این استفاده کنید که خیلی راحت آنها را به خط می کند. کوردایز با طراحی مینیمالش تنها ۱۰ دلار قیمت دارد و مانع لغزیدن کابل ها به پشت میز می شود.
 

 

برای این یکی نفس تان را حبس کنید. میز بلو لانژ یک میز کار دو سطحی است که می توانید از طریق شکافی که روی آن تعبیه شده٬ کابل ها و سیم ها را در قسمت زیرین مخفی کنید و البته دسترسی به آنها نیز با جلو آوردن بخش کشویی میسر است.  اما قیمت این میز زیبا و خوش ساخت٬ ۶۰۰ دلار است. حالا نفس تان را بیرون دهید.
 

 

پایه های مورد استفاده برای لپ تاپ ها را می توان از بهترین و مفیدترین گجت ها برای بهبود وضعیت نشستن تلقی کرد٬ ولی اغلب برداشتن لپ تاپ از روی آنها به خاطر اتصال های موجود٬‌ سخت است. ام استند اما برای خودش دنیای دیگری دارد و می توانید آن را به راحتی به طرفین بچرخانید٬ بنابراین برای نشان دادن طرحی به همکارتان در میز کناری٬ مشکل نخواهید داشت. البته بعد از پرداخت ۶۰ دلار .
 

 

شما احتمالا رییس ستاد مشترک ارتش هیچ کشوری نیستید٬ ولی شاید معامله گر بازار سهام باشید. بنابراین داشتن چند مانیتور اصلا چیز عجیبی نیست. با ۲۲۹ دلار می توانید این پایه ۳ تایی با کیفیت را بخرید و نمایشگرها را به صورت پانوراما جلوی خودتان بچینید.
 

 

شاید برای خانه نیای به این بازوی نگه دارنده نداشته باشید ولی برای محیط کار که تعداد زیادی مشتری مراجعه می کنند و لازم است روی مانیتور مواردی نشان شان داده شود٬ یکی از اینها -آن هم با کیفیت و با دوامش- لازم است. البته ام ۲ می تواند کاربردهای خانگی هم داشته باشد. به هر حال قیمت این گجت ۳۱۰ دلار است.
 

 

از بین این ۱۰ گجت٬ باندی محبوب ترین است. از آن افرادی هستید که می خواهند تلفن شان همیشه جلوی چشم شان باشد؟ این رفیق کوچولو می تواند از گوشه نمایشگر٬ داشبورد خودرو٬ تردمیل یا جاهای دیگر آویزان شود و تلفن شما را در آغوش بگیرد. حتی می توانید آن را از کمربند٬ یا دو شاخه برق شارژر خود تلفن هم آویزان کنید. کلی کار دیگر هم از آن ساخته است٬ مثل باز نگه داشتن لای برگه های کتاب٬ و جلوگیری از بسته شدن درب اتاق. برای اطلاع از کاربردهای زیادش به سایت آن سری بزنید. قیمتش هم ۱۵ دلار است.  
 

 

یک جعبه خوش ساخت که در داخل آن محلی برای جمع کردن طول اضافه سیم های برق هست و ظاهر آراسته ای به اتاق شما می دهد. قیمتش هم ۲۵ دلار است.
 

 

مشابه هوور بار٬ این نیز یک بازوی نگه دارنده تبلت است ولی نه محدود به آیپد. می توانید انواع گجت ها نظیر تبلت های مختلف یا پخش کننده های ویدیویی را با آن در وضعیت دلخواه تنظیم کنید. قیمتش هم ۵۰ دلار است.

 

 

از اینکه برای تایپ کردن٬ مدام بین کیبورد فیزیکی و کیبورد لمسی سرگردان شوید٬ خسته شده اید؟ با این کیبورد ۱۰۰ دلاری می توانید آیفون تان را جلوی چشم بگذارید و به سادگی فشردن یک دکمه٬ محیط تایپ خود را تغییر دهید.
 
شاید اینها گجت هایی نباشند که بتوانید یا بخواهید بخرید. ولی ایده هایی هستند که ذهن شما را به کار می اندازند. کدام را بیشتر دوست داشتید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 28 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر