تصویر مطبوعاتی نوکیا لومیا 1020 و احتمال عرضه آن در سه رنگ

تصویر مطبوعاتی نوکیا لومیا 1020 و احتمال عرضه آن در سه رنگ
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

تصویر مطبوعاتی نوکیا لومیا 1020 و احتمال عرضه آن در سه رنگ
 
عباس واحدی
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۵
هر چه به مراسم پنج شنبه نوکیا نزدیک می شویم، داستان داغتر شده و خبرهای بیشتری از گوشه و کنار به بیرون درز می کنند. دیشب از انتشار دو عکس در اینترنت گفتیم که احتمالا توسط اسمارت فون لومیا ۱۰۲۰ گرفته شده اند. و اکنون تصویری لو رفته که احتمالا مربوط به تبلیغات مطبوعاتی این تلفن هوشمند است.
 
مهمترین نکته ای که در این عکس جلب توجه می کند، عدم حضور برند هیچ اپراتوری بر روی آن و البته عرضه آن در سه رنگ مشکی، سفید و زرد است.
 
البته به همراه این عکس برخی شایعات دست اول هم منتشر شده اند که بیشتر آنها درباره دوربین ۴۱ مگاپیکسلی این اسمارت فون هستند. گفته می شود دوربین ۴۱ مگاپیکسلی لومیا ۱۰۲۰ می تواند تصاویر ۳۲ و ۵ مگاپیکسلی با نسبت تصویر 16:9 و همچنین تصاویر ۳۸مگاپیکسلی با نسبت 4:3 را برای تان فراهم آورد. 
 
درباره عکس ۵ مگاپیکسلی هم گفته می شود که همانند نوکیا ۸۰۸، این تصویر با استفاده از تکنیک اورسمپلینگ و تبدیل هر ۷ پیکسل به یک پیکسل تهیه می شود.  از دیگر امکانات این دوربین به لرزش گیر اپتیک (OIS) و دیافراگم f/2.2 اشاره می کنند که در میان اسمارت فون ها واقعا جذاب و خارق العاده به نظر می رسد.
 
اپلیکیشن Pro Camera app تمامی تنظیمات حرفه ای را به صورت دستی در اختیار کاربر می گذارد و می توانید ISO، وایت بالانس، فوکوس، سرعت شاتر و فلش را به شکل دلخواه تنظیم کنید.
 
مشخصات سخت افزاری احتمالی این اسمارت فون هم می تواند در میان ویندوز فون ها یک استثناء محسوب شود. زیرا به سختی می توان تلفن هوشمند ویندوزفونی یافت که چنین مشخصاتی داشته باشد: ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، NFC، رادیو اف ام، شارژ وایرلس.
 
طبق شایعات این اسمارت فون خارق العاده از ماه آینده در لیست محصولات اپراتور AT&T ظاهر خواهد شد و درباره عرضه عمومی و بین المللی آن هم چیزی نمی دانیم.
 
البته برای اثبات صحت و سقم تمام این داستان ها تنها کافی است تا پنجشنبه و مراسم نیویورک نوکیا صبر کنیم. با مملی  همراه باشید و از آخرین اخبار Nokia Lumia 1020 مطلع شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر