سامسونگ گلکسی نوت ۳ را در ۴ مدل معرفی می کند؟

سامسونگ گلکسی نوت ۳ را در ۴ مدل معرفی می کند؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

سامسونگ گلکسی نوت ۳ را در ۴ مدل معرفی می کند؟
 
نیما دادگستر
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
از آنجایی که تعداد و تنوع مدل تلفن های اندرویدی در بازار کافی نیست٬ سامسونگ می خواهد به سهم خود٬ قدمی خیر در رفع این مشکل حاد بردارد. و آن قرار است چه باشد؟ معرفی گلکسی نوت ۳ در ۴ مدل مختلف٬ از رده بالا با کیفیت بدنه خوب تا ارزان قیمت با کیفیت معمولی.
 
این ادعایی است که سایت خبری ETNews از کره کرده و می نویسد که گلکسی نوت ۳ در ۴ مدل با مشخصات متفاوت عرضه می شود که البته نام آنها هنوز مشخص نیست. این سایت چنین مشخصاتی را بر شمرده:
 
مدل ۱ که به تعداد محدود ساخته می شود جنس بدنه اش از مواد بسیار خوب است٬ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED مقاوم در برابر شکستگی دارد.
 
سه مدل دیگر بدنه های پلاستیکی دارند. مدل ۲ به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده٬ ولی نمایشگر AMOLED معمولی (غیر نشکن) دارد. مدل ۳ هم با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ولی نمایشگر LCD عرضه می شود. مدل ۴ (ارزان ترین) هم با نمایشگر LCD و دوربین ۸ مگاپیکسلی به فروش خواهد رسید.
 
غیر از موارد ذکر شده سایر مشخصات داخلی این ۴ مدل با هم یکسان خواهد بود.
 
البته این خبر تایید نشده است و بهتر است آن را شنید ولی باور نکرد٬ با این حال نگاهی به گذشته و کاری که سامسونگ با گلکسی اس ۴ کرد و محصولات مختلفی را با استفاده از وجهه این برند به بازار معرفی نمود٬‌ احتمال وقوع اتفاقی تقریبا مشابه در مورد نوت ۳ را هم تقویت می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر