کارکرد بهتر و ظاهر زیباتر در نسخه‌ی جدید اسکایپ

کارکرد بهتر و ظاهر زیباتر در نسخه‌ی جدید اسکایپ
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

skype

اسکایپ (Skype) یکی از بهترین نرم‌افزارهای چت صوتی و تصویری در جهان است که برای سیستم‌عامل‌های مختلف عرضه شده است و توسط میلیون‌ها کاربر استفاده می‌شود. این برنامه توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی نرم‌افزارهای رایانه در جهان است. ظاهراً مایکروسافت برای پیشرفت اسکایپ، تلاش زیادی می‌کند چون در نسخه‌ی جدید آن که به تازگی منتشر شده است، هم ظاهر نرم‌افزار بسیار زیباتر شده است و هم از نظر سرعت و کارکرد بهبود یافته است.

نسخه‌ی ۴ نرم‌افزار اسکایپ هم‌اکنون از فروشگاه گوگل (Play Store) قابل دریافت است. از ظاهر نرم‌افزار این‌چنین بر می‌آید که مایکروسافت از ظاهر نسخه‌ی ویندوز فون اسکایپ برای طراحی ظاهر جدید نسخه‌ی اندروید آن استفاده کرده است. البته این ظاهر جدید خیلی خوب بر روی اندروید پیاده شده است.

skype-update

مایکروسافت برای اینکه کاربران تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری با اسکایپ در گوشی‌ها و تبلت‌هایشان داشته باشند، کارکرد آن را نیز بسیار بهبود بخشیده است. ما به صورت آزمایشی، کمی با نسخه‌ی جدید اسکایپ کار کردیم و کاملاً مشخص بود که نرم‌افزار سریع‌تر از قبل است و کارکرد آن نیز بسیار روان‌تر است. مایکروسافت اعلام کرده است که اسکایپ در نسخه‌های بعدی بیشتر از این برای تلفن‌های همراه مناسب سازی خواهد شد و روان‌تر و بهتر خواهد بود.

منبع نوشته


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر