در حاشیه مراسم معرفی اکسپریا Z اولترا در دوبی‎

در حاشیه مراسم معرفی اکسپریا Z اولترا در دوبی‎
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
همانطوری که دقایقی پیش در مملی خواندید، سونی طی مراسمی در دوبی از اکسپریا Z اولترا در خاورمیانه رونمایی کرد. در مطلب قبلی نگاه نزدیکی داشتیم به این فبلت جذاب و قابلیت های آن را با هم مرور کردیم. اما این تمام ماجرا نیست و کنفرانس سونی، از حاشیه های جذابی هم برخوردار بود.
 
مسئولین سونی در دفتر خاورمیانه و آفریقا، مسابقه جالبی را برای شرکت کنندگان طراحی کرده بودند که در هر یک از آیتم های آن، بر یکی از ویژگی های اکسپریا Z اولترا تاکید شده بود. در ادامه مطلب با مملی همراه باشید تا در جریان رویدادهای این مسابقه هیجان انگیز، قرار بگیرید.
 
محوطه بزرگ پارک آبی آتلانتیس، امروز پذیرای فبلتی شد که آمده بود تا قابلیت های خود را به رخ بکشد. سونی آیتم های مسابقه مورد نظرش را با خوش ذوقی هر چه تمام تر طراحی کرده و فضای هتل آتلانتیس را به شدت تحت تاثیر برند اکسپریا قرار داده بود.
 
در مرحله اول این مسابقه، شرکت کنندگان باید با توپ های تنیس را با قدرت هرچه تمام تر پرتاب می کردند و هدف هایی که برای شان تعریف شده بود را نشانه می گرفتند. اما فکر می کنید این هدف ها چه بودند؟ پنج دستگاه اکسپریا Z اولترا داوطلبانه در برابر ضربه شرکت کنندگان قرار گرفتند تا از این طریق استحکام خود در برابر ضربات وارده را نشان دهند.
مرحله بعد، جایی بود که شرکت کنندگان باید در کنار ساحل شنی، آب دریا را از طریق اسفنج به درون بطری ها انتقال می دادند. اما قانون مسابقه پیش شرطی را برای این مرحله در نظر گرفته بود. کاربران باید سیستمی را تعبیه می کردند، که از فعالیت خود فیلمبرداری نمایند. در این شرایط است که اکسپریا Z اولترا و قابلیت مقاومت در برابر گرد و غبار آن به کمک شرکت کنندگان می آید. حاضرین باید تپه ای شنی درست می کردند و دستگاه را از بالا در آن فرو می کردند تا از این طریق از فعالیت های خود فیلم برداری نمایند.
آیتم سوم برای نمایش قدرت عکاسی اکسپریا طراحی شده بود. در این قسمت، عده ای از شرکت کنندگان باید به بالای سرسره آبی می رفتند و هم تیمی های آنها باید با استفاده از قابلیت عکاسی پر سرعت اکسپریا Z اولترا، بهترین تصاویر را در هنگام پایین آمدن یارشان، شکار می کردند.
آخرین مرحله این مسابقه نیز، بر روی قابلیت مقاومت در برابر آب اکسپریا Z اولترا تمرکز داشت. در این قسمت شرکت کنندگان باید حروفی که در زیر آب قرار داشت را مرتب می کردند و عبارت Xperia Z Ultra را تشکیل می دادند و در آخر با دستگاه خود عکسی را از زیر آب می گرفتند. جالب اینکه این قسمت یکی از معدود مواردی بود که اولترا زد در آن بیش از حد ضعف نشان داد. این مدل از دکمه فیزیکی شاتر برخوردار نیست، و همانطور که در بررسی مدل های ضد آب قبلی سونی نیز بار ها اشاره کرده بودیم، این موضوع می تواند به شدت عکاسی در زیر آب را با مشکل مواجه کند. ایرادی که دقیقا در این آیتم و به خاطر عدم عملکرد صحیح صفحه نمایش در زیر آب، به چشم آمد. 
شما در مورد قابلیت فبلت جدید سونی چه نظری دارید و فکر می کنید این موارد در زندگی روزمره تا چد به کار خواهند آمد ؟ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر