ورود هواوی به بازی نسخه گوگلی پرچمدارها: عرضه اسند پی ۶ با اندروید خالص

ورود هواوی به بازی نسخه گوگلی پرچمدارها: عرضه اسند پی ۶ با اندروید خالص
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

 
اگر به خاطر داشته باشید، اواسط سال ۲۰۱۲، آن زمان که هنوز فکر می کردیم قرار است اندروید 5.0 با نام جیلی بیلی به بازار بیاید؛ از احتمال ارائه این سیستم عامل بر روی چندین اسمارت فون با برند نکسوس  خبر دادیم. اما حالا کم کم گوگل این شایعه را به شکلی دیگر تحقق می بخشد.
 
پس از تایید خبر عرضه گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان با اندروید خالص و آغاز فروش اختصاصی آنها از طریق گوگل پلی استور از سه روز پیش، اکنون نوبت به یک غول موبایل ساز چینی رسیده که از این قافله عقب نماند. 
 
هواوی روز گذشته تایید کرد که قصد دارد با همکاری گوگل محصولی مجهز به اندروید خالص را از طریق گوگل پلی استور برای فروش عرضه کند. کوین هو، رئیس بخش تولید موبایل هواوی در مصاحبه ای اعلام کرد شرکتش «در حال کار با گوگل است تا به تجزیه و تحلیل امکان» تولید نسخه ای گوگلی از اسمارت فون خارق العاده نازک اسند P6 بپردازند.
 
این اسمارت فون تنها ۶.۲ میلیمتر ضخامت داشته و به نمایشگر 4.7 اینچی 720p مجهز است. پردازنده ۴ هسته ای آن 1.5 گیگاهرتز قدرت داشته و از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد. همان طور که پیشتر گفتیم، این اسمارت فون قرار است از ماه آینده وارد بازارهای اروپایی و آمریکایی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 8 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر