گوگل در حال کار روی کنسول بازی اندرویدی و ساعت هوشمند

گوگل در حال کار روی کنسول بازی اندرویدی و ساعت هوشمند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

گوگل در حال کار روی کنسول بازی اندرویدی و ساعت هوشمند
 
علی اصغر هنرمند
جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
خبرهای مربوط به کنسول بازی بیشتر به شرکت های سونی، مایکروسافت و نیتندو مربوط می شوند اما وال استریت ژورنال گزارش می کند که گوگل هم مشغول کار روی ساخت یک کنسول بازی است که با سیستم عامل اندروید کار می کند.
 
طی سال های گذشته بازی های سیستم عامل اندروید رشد فوق العاده ای داشته اند و گوگل معتقد است که حالا زمانش رسیده که اندروید کنسول بازی اختصاصی خودش را داشته باشد.
 
اما خبر منتشر شده به کنسول بازی محدود نیست و گفته شده که گوگل نسل بعدی Nexus Q را هم وارد بازار می کند. محصولی که در همان ابتدا موفق نبود و گوگل به سرعت آن را از بازار حذف کرد.
 
ادامه داستان در مورد کار روی ساعت هوشمند است. در حالی که تصور می شد اپل مشغول ساخت ساعت هوشمند است و گوگل روی عینک هوشمند کار می کند. حالا ادعا شده که گوگل از ساخت ساعت نیز صرف نظر نکرده و روی این گجت نیز کار می کند. ساعتی که با سیستم عامل اندروید کار می کند و با تلفن و گلس نیز مرتبط خواهد بود.
 
با این حساب طی ماه های آینده و با ورود گجت های پوشیدنی به بازار، شاهد باز شدن مرزهای رقابتی جدیدی بین شرکت های فناوری دنیا خواهیم بود و ماجرا از تلفن های هوشمند و تبلت ها فراتر خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر