جمعه بازیار: گرز آهنین

جمعه بازیار: گرز آهنین
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

مانی قاسمی - جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

جمعه های خود را چگونه می‌گذرانید؟ به پارک می‌روید؟ سینما را ترجیح می‌دهید؟ بعد از ظهر آرامی را کنار خانواده سپری می‌کنید؟ شاید بد نباشد برای یک روز هم که شده از کامپیوتر و گجت های خود دل بکنید و چشم بر روی زیبایی های زندگی بگشایید.

جملات بالا، حرف هایی درست و منطقی بود؛ حرف هایی که معمولا انتظار شنیدن آن را از بابابزرگ هایمان داریم. اما دوره زمانه عوض شده است. من به گجتم عشق می‌ورزم، شما چطور؟ لذت بازی کردن در یک روز تعطیل، بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای را ما گیک ها به خوبی درک می‌کنیم. پس گجت های خود را آماده کنید تا با هیجان انگیز ترین بازی های هفته، لحظات خوشی را سپری کنیم.

در ادامه مطلب با مملی همراه باشید.


 

Bad Traffic

bad-traffic.jpg

دو فرشته خیر و شر معمولا با یکدیگر اختلافات بسیاری دارند، اما اکنون آن ها بر سر یک موضوع به توافق رسیده اند، و آن این است که از دست ترافیک راحت شوند؛ هرچند که روش های آن ها برای رسیدن به هدف، کمی با یکدیگر فرق می کند. شما در این بازی می توانید در دو حالت مراحل را پشت سر گذارید، یکی اینکه با راهنمایی ماشین ها، کنترل ترافیک را در دست گیرید و دیگری اینکه تا جایی که می توانید تصادف ایجاد کنید.

قیمت : رایگان / دانلود از کافه بازار برای اندروید ( با حجم ۲۲ مگابایت )

Smash Spin Rage

smash-spin.jpg

شما هرکس که می شناختید و هر آنچه زمانی دوست می داشتید را اکنون از دست رفته می بینید. هیچ چیز برایتان باقی نمانده، به جز تار های خشم و نفرتی که به سرعت در حال تنیده شدن در بند بند وجودتان است. گرز خود را بر دارید و به میدان نبرد روید تا اشتباهات گذشته را جبران کنید. این بازی با گرافیک سه بعدی و لحظات اکشن بی نظیری که رقم می زند، قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

قیمت : رایگان / دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۱۵۵ مگابایت )

Little Chomp

little-chomp.jpg

شما یک کرم ابریشم هستید که باید از یک درخت بالا روید و خوشمزه ترین میوه ها را جمع آوری کنید. این بازی به شدت اعتیاد آور است و مراحل ترکیبی آن به شدت شما را با خود درگیر خواهد کرد. بخش هایی از بازی به سبک Doodle Jump تنها به بالا رفتن و گریز از موانع خلاصه می شود و در بعضی مواقع پازل های فیزیکی شما را سورپرایز خواهند کرد. این بازی شامل ۵۴ مرحله مرحله است.

قیمت : ۰.۹۹ دلار / دانلود از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۲۵ مگابایت ) - دانلود نسخه رایگان از گوگل پلی برای اندروید ( با حجم ۲۵ مگابایت ) - دانلود از اپ استور برای آیفون و آیپد ( با حجم ۴۱ مگبایت )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 7 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر