احتمال عرضه HTC One با طعم ویندوز فون

احتمال عرضه HTC One با طعم ویندوز فون
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

احتمال عرضه HTC One با طعم ویندوز فون
 
عباس واحدی
شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
به گمانم همگی قبول دارید که اچ تی سی وان یکی از بهترین اسمارت فون هایی است که اکنون می توان در بازار پیدا کرد. این محصول از نظر طراحی صنعتی شگفت انگیز است و مشخصات آن روی کاغذ می تواند هر رقیبی را به زانو در آورد.
 
اما مشکل اینجا است که اگر شما اصلا از اندروید خوش تان نیاید، چطور می توانید خودتان را برای خرید این مرد فولادین راضی کنید؟ شاید یک نسخه ویندوز فونی از اچ تی سی وان بتواند شادی آفرین باشد. خب، احتمالا این آرزو هم به زودی بر آورده شود.
 
به گفته یک منبع، شرکت اچ تی سی مشغول کار بر روی HTC One است تا آن را با ویندوز فون مایکروسافت عرضه کند. البته به گفته این فرد، اسمارت فون جدید دقیقا همانند نسخه فعلی نخواهد بود. بلکه نمایشگر آن چیزی میان ۴ تا ۵ اینچ است. یعنی اینکه احتمالا با یک اچ تی سی وان تعدیل شده (4.7 اینچی) یا اچ تی سی وان مینی (4.3 اینچی) روبرو خواهیم بود. شاید هم این موبایل ساز تایوانی به دنبال دستگاهی کاملا متفاوت برای ویندوز فون است. اما حداقل می دانیم که بدنه آن تمام فلزی است و از سیستم صوتی Beats Audio بهره می برد.
 
این منبع می افزاید که اسمارت فون اچ تی سی با ویندوز فون 8 نسخه GDR 3 عرضه خواهد شد که از نمایشگر 1080p و پردازنده های ۴ هسته ای پشتیبانی می کند. اگر چه هنوز چیزی تایید نشده اما می توان منتظر دوربین اولتراپیکسلی هم روی این تلفن هوشمند بود.
 
طبق شنیده ها باید در پاییز سال جاری منتظر معرفی این زره پوش ویندوز فونی از سوی HTC باشیم. مطمئنا مشاهده ویندوز فون مایکروسافت روی چنین سخت افزار قدرتمندی بسیار جذاب و تاثیر گذار خواهد بود. البته باید دید آیا مایکروسافت اجازه تغییرات لازم در هسته ویندوز فون برای بهره بردن از سیستم Beats Audio و دوربین اولتراپیکسلی را خواهد داد یا خیر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر