وقتی طرح های آیفون 5S و آیفون ارزان برای تولیدکنندگان تجهیزات جانبی، برخی مشخصات را رو می کند

وقتی طرح های آیفون 5S و آیفون ارزان برای تولیدکنندگان تجهیزات جانبی، برخی مشخصات را رو می کند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
نیما دادگستر
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸

همان طور که می دانید وقتی ابعاد بیرونی و طرح ظاهری یک محصول نهایی شد، اولین گروهی که به اندازه ها و نسبت ها دست پیدا می کنند، شرکت های سازنده کیس و سایر تجهیزات جانبی برای آن محصول هستند. حالا اپل اینسایدر به طرح های ساده ای دست یافته که علاوه بر دادن سر نخ هایی درباره پرچمدار بعدی اپل، می توانند نشانه ای از واقعی بودن "آیفون ارزان" هم به شمار روند.

lite-130618-1.jpg

آیفون 5S ابعادی مشابه آیفون 5 دارد ولی در مقایسه کنار هم، متوجه می شویم که طول و عرض و ضخامت "آیفون ارزن" کمی بیشتر از آیفون 5S است. با لبه هایی خمیده و نمایشگری 4 اینچی که دلیلی نمی بینیم رتینا نباشد.

lite-130618-2.jpg

اما با نگاهی به طراحی پشت دو دستگاه، شایعه فلش دوتایی (LED) برای آیفون 5S تایید می شود و حالا می شود منتظر فلش سفید و زرد برای بالا بردن کیفیت عکس های گرفته شده بود.

lite-130618-3.jpg

گویا آیفون ارزان دارای نامی شبیه iPhone Ligth یا iPhont Lite خواهد بود (Lite به معنی سبک بودن طبیعی است، پس شاید وزن آن هم کمتر از آیفون 5S باشد). وجود دوربین iSight در آن هم بدیهی است هر چند اگر آیفون 5S از دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی برخوردار شود، آیفون لایت قاعدتا از دوربین های قدیمی تر آیفون 5 یا 4S بهره خواهد برد.

هنوز یادمان نرفته که دم دم های معرفی آیپد مینی، این شرکت نامگذاری عددی را از روی آیپد 9.7 اینچی برداشت. پس غافلگیر نخواهیم شد اگر اپل در پاییز، دو تلفن جدید خود را با نام های "آیفون جدید" و "آیفون لایت" معرفی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر