تصمیم انویدیا برای فروش لیسانس فناوری های گرافیکی

تصمیم انویدیا برای فروش لیسانس فناوری های گرافیکی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

تصمیم انویدیا برای فروش لیسانس فناوری های گرافیکی
 
 
 
اگر بخواهید از فناوری های شرکت انویدیا در شاخه گرافیک استفاده کنید، لازم است گجتی بخرید که از چیپ ساخت این شرکت استفاده می کند. اما حالا این شرکت می خواهد لیسانس استفاده از برخی فناوری هایش را در اختیار شرکت های دیگر هم قرار دهد.
 
انویدیا اعلام کرده که شروع برنامه با معماری مشهور Kepler خواهد بود و شرکت های دیگر می توانند از GPU و دیگر پتنت های مرتبط انویدیا در پردازشگرهای خودشان استفاده کنند.
 
تصمیم جدید یک مدل تجاری تازه برای این شرکت به حساب می آید و حالا انویدیا قصد دارد با فروش لیسانس فناوری هایش به شرکت های دیگر تجارت جدیدی را به وجود آورد.
 
در واقع انویدیا به این نتیجه رسیده که بازار چیپ های این شرکت آنقدر بزرگ است که خودش به تنهایی قادر به تامین تمام نیاز نیست و با اعطای فناوری به شرکت های دیگر می تواند روش جدیدی برای درآمد داشته باشد.
 
در طرف دیگر می بینیم که این تصمیم در رقابت جدی با شرکت هایی مانند ARM Holdings و Imagination Technologies است که فناوری های خودشان را به شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ می فروشند.
 
مدیرعامل این شرکت می گوید بازار ما از چند میلیون کنسول بازری در سال به میلیاردها گجت توسعه پیدا کرده. حالا ما یک فرصت بسیار بزرگ در اختیار داریم که باید از آن استفاده کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر