در مراسم 30 خرداد فیسبوک، امکان اشتراک ویدیو به اینستاگرام اضافه می شود؟

در مراسم 30 خرداد فیسبوک، امکان اشتراک ویدیو به اینستاگرام اضافه می شود؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 

فیسبوک یک مراسم خبری را برای 30 خرداد (20 ژوئن) ترتیب داده و طبق شنیده ها، اینستاگرام در مرکز توجه قرار خواهد داشت. دقیق تر بگوییم، اضافه شدن ویژگی اشتراک ویدیو به اینستاگرام، تمرکز اصلی مراسم خواهد بود. منابع نزدیک به ماجرا می گویند:

20 ژوئن، فیسبوک اعلام خواهد کرد که اپلیکیشن محبوب اشتراک عکسش، اینستاگرام، به افراد امکان ضبط و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه را نیز خواهد داد. اسمش را بگذارید تاثیر [اپلیکیشن] vine.
همان طور که در تصویر زیر می بینید آمار اشتراک گذاری لینک مربوط به ویدیوهای Vine رشد چشمگیری نسبت به اشتراک گذاری لینک عکس از اینستاگرام داشته. شاید همین زاکربرگ را دچار بدخوابی کرده.

screen-shot-2013-06-16-at-22-53-44.jpg

واین که در سال 2012 به تملک توییتر درآمد به کاربران iOS و اندروید امکان می دهد کلیپ های 6 ثانیه ای ضبط کرده و در توییتر یا فیسبوک به اشتراک بگذارند. با ارائه این اپلیکیشن برای اندروید که به 15 روز قبل بر می گردد، آمارهای آن تازه شکوفا شد و از اینستاگرام سبقت سریعی گرفت.

به نظر می رسد چیزی با آمدن امکان اشتراک ویدیو توسط اینستاگرام فاصله نداشته باشیم که روی محبوبیت بیشتر این اپلیکیشن تاثیر به سزایی خواهد گذاشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر