سایت اپل و نمایش اتفاقی آیکون های iOS 7 با طراحی متفاوت

سایت اپل و نمایش اتفاقی آیکون های iOS 7 با طراحی متفاوت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
 

تصویر بالا آشنا است، مگر نه؟ آن را چند روز قبل در مطلب پارادوکس iOS7 به کار بردیم و در اصل، توسط نارنجی از سایت اپل برداشته شده بود. اما چیزی که امروز با مقایسه های بیشتر متوجه شدیم این بود که تصویر بالا، به طور سهوی بر روی سایت اپل قرار داشته و حاوی آیکون های بازطراحی شده iOS 7 است، نه آیکون هایی که در کنفرانس به نمایش در آمدند!

این تصویر حالا دیگر در سایت اپل یافت می نشود، گشته ایم ما. اما همان طور که پیش تر در نارنجی نوشتیم کار طراحی آیکون های iOS 7 تمام نشده و اگر به تصویر زیر نگاه کنید، متوجه تغییرات خواهید شد. بیایید تفاوت ها را مقایسه کنیم.

آیکون اپلیکیشن Weather از حالت "خورشید پشت ابر" به "درجه زنده دما" تبدیل شده و احتمال دارد که رنگ پس زمینه آن هم متناسب با دماهای مختلف، تغییر کند.

آیکون دومی که تغییر کرده، مربوط به اپلیکیشن Passbook است. همان طور که می بینید رنگ های آبی و نارنجی در بالا و پایین آن، جای خود را به طیف های دیگری از رنگ سبز داده اند.

screen-shot-2013-06-14-at-11-22-31-am.jpg

رنگ پس زمینه اپلیکیشن Reminders هم از سفید به خاکستری تغییر کرده که در همین نگاه اول، دلنشین تر به نظر می رسد و شاید کمتر داد صاحبان آیفون مشکی را در بیاورد. Photos هم تغییرات نرم و نامحسوسی در زمینه طیف رنگ ها داشته.

اما با نگاهی دوباره، تغییرات بیشتری هم به چشم می آید؛ در اپلیکیشن Mail لبه رویی پاکت نامه گرد شده و ظاهر خوشایندتری یافته. در Game Center حباب آبی روی حباب قرمز را هم پوشانده و تیرگی آیکون را بالا برده؛ و در آخر، پس زمینه آیکون Newsstand را داریم که از سفید به خاکستری تغییر کرده.

گویا شنیده های چند روز قبل، پر بی راه هم نیستند. البته تا روز عرضه نهایی iOS 7 که همزمان با معرفی آیفون جدید خواهد بود، امکان تغییرات بیشتر وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر