کوالکام و آماده سازی چیپ اسنپدرگون 800 برای تبلت های ویندوز 8.1 آر تی

کوالکام و آماده سازی چیپ اسنپدرگون 800 برای تبلت های ویندوز 8.1 آر تی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 

هر چند خیلی ها به ویندوز آر تی نگاه جدی ندارند و در این تصور هستند که مایکروسافت دیر یا زود آن را کنار خواهد گذاشت، ولی کوالکام اعلام کرده که نسل بعدی تبلت های ویندوز آر تی، از پشتیبانی چیپ قدرتمند اسنپدرگون 800 برخوردار خواهند بود.

آیا سرفیس آر تی دوم را با چیپ کوالکام خواهیم دید؟ این مشخص نیست ولی کوالکام می گوید که به عمیق کردن رابطه خود با مایکروسافت ادامه خواهد داد تا ویندوز 8.1 آر تی بدون نقص بر روی پلتفرم سخت افزاری اسنپدرگون 800 اجرا شود.

نسخه اختصاصی اسنپدرگون 800 که برای تبلت های ویندوز 8.1 آر تی بهینه شده، دارای 4 هسته پردازشی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز، پشتیبانی از USB 3، ارائه باندهای مخابراتی 3G/4G/LTE به صورت یکپارچه با چیپ، و پشتیبانی از رزولوشن 2560 در 2048 است.

snapdragon-800-small.jpg

در حال حاضر، کوالکام در زمینه پردازنده های تبلت و تلفن هوشمند، نسبت به اینتل جلوتر است ولی از آنجا که اینتل با موج جدید پردازنده های خود قصد تهدید کردن کوالکام را دارد، به نظر می رسد این شرکت هم در مقابله به مثل، قصد گسترش حضور خود در بازار ویندوز آر تی را داشته باشد.

ضعف اینتل در پشتیبانی از باندهای مخابراتی به خصوص 4G می تواند نقطه قوت کوالکام باشد و یکپارچگی مودم 4G با چیپ اسنپدرگون 800، ضریب اطمینان بیشتری به موفقیت کوالکام می دهد.

ویندوز 8.1 آر تی و اسنپدرگون 800؛ شما فکر می کنید این اتحاد جدید به موفقیت بینجامد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر