معرفی زودهنگام گلکسی نوت 3؟

معرفی زودهنگام گلکسی نوت 3؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

دیجی تایمز در مطلبی پیرامون عرضه آیفون 5S و آیفون ارزان در فصل سوم 2013، به این نکته اشاره کرده که احتمال دارد، گلکسی نوت 3 زودتر از نمایشگاه IFA 2013 معرفی و در بازه تیر یا مرداد راهی بازار شود.

می دانیم که سامسونگ به طور سنتی علاقه دارد گلکسی نوت را در IFA معرفی کند ولی در عین حال، مراسم 30 خرداد این شرکت در لندن را نیز که چند روز قبل اعلام شد، در پیش رو داریم. پس این امکان وجود دارد که نوت 3 در 30 خرداد رونمایی و سپس در یکی دو ماه آینده، به بازار عرضه شود.

دیجی تایمز می نویسد که گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 4 مینی بخشی از استراتژی سامسونگ برای مقابله با آیفون هستند و هر چند در ابتدا ممکن است رقابت یک 6 اینچی با یک 4 اینچی، خنده دار به نظر برسد ولی از زاویه ای دیگر یعنی تغییر دیدگاه مشتریان، معقول است.

گلکسی نوت 3 قاعدتا باید یک پردازنده 4 یا 8 هسته ای، نمایشگر 6 اینچی تمام اچ دی، حداقل 2 گیگابایت رم، و یک دوربین 13 مگاپیکسلی که با قابلیت تثبیت نوری عکس ها، داشته باشد.

samsung-fingerprint (1).jpg

اما در کنار این موارد، پتنت استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت که سامسونگ آن را در اداره پتنت ها و علایم تجاری امریکا ثبت کرده نیز خبر ساز شده. آن طور که در خبرهای قبلی داشتیم گویا سامسونگ از زمان گلکسی اس 3 در حال کار بر روی این فناوری بوده و می خواسته آن را با پرچمدار قبلی خود عرضه کند، ولی بنا به هر دلیلی این اتفاق تاکنون رخ نداده.

حالا با توجه به اینکه این پتنت 16 ماه قبل ثبت شده و به نظر قطعی می رسد که اپل در حوالی شهریور، اولین تلفن خود با سنسور اثر انگشت را عرضه کند، این احتمال هم پر رنگ تر شده که سامسونگ بخواهد پیش دستی کرده و گلکسی نوت 3 را به اولین تلفن خود -و بازار- با سنسور اثر انگشت تبدیل کند.

منطقی هم هست. تقاضا برای سری گلکسی نوت کمتر از سری گلکسی اس است بنابراین سامسونگ ضمن پیش دستی این فرصت را هم خواهد داشت که خطوط تولید سنسور مذکور را تا سال آینده و معرفی گلکسی اس 5، به ظرفیت مناسب برساند.

دیر یا زود این فناوری به سری گلکسی خواهد آمد، ابتدا Note یا S؟ مسئله این است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر