باجه ایرانسل راه اندازی شد

باجه ایرانسل راه اندازی شد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
 
ایرانسل سرویس جدیدی را با نام "باجه" راه اندازی کرده که می تواند به عنوان تسهیل کننده‌ خدمات بانکداری و پرداخت همراه 24 ساعته و بدون هزینه مورد استفاده قرار بگیرد.

روابط عمومی ایرانسل، خبر می دهد که "باجه" ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #100* امکان دسترسی مشترکین به کانال های مختلف بانکداری و پرداخت همراه، از یک مسیر واحد را فراهم می کند.

این سرویس با تمامی کارت های بانکی عضو شتاب انطباق دارد و مشترکین می‌توانند با استفاده از رمز دوم کارت بانکی و بدون وجود محدودیت در بانک صادر کننده، سیم کارت خود را بدون نیاز به رمز شارژ و به طور مستقیم با قیمت واقعی شارژ کنند.

در طول این سال ها شاهد راه اندازی سرویس های مشابهی توسط شرکت های دیگر بوده ایم و به نظر می رسد که رقابت روی ارایه این گونه خدمات بیشتر شده است. اما به عنوان کاربر این سرویس ها باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این گونه خدمات باید اعتماد متقابلی بین شما و شرکتی که از‌ آن خدمات دریافت می کنید وجود داشته باشد. چرا که شما اطلاعات بانکی خودتان را در اختیار آنها قرار می دهید.

ایرانسل پیش از این در آبان سال ۸۷ برای اولین بار خدمات حقیقی بانکداری همراه خود را عرضه کرد و اکنون با ارئه سرویس باجه، سعی کرده است با تجمیع خدمات قبلی و معرفی برخی قابلیت های جدید، جانی تازه را به رقابت در این حوزه تزریق نماید.

با استفاده از باجه ایرانسل، پرداخت قبض ها، مشاهده موجودی حساب، خرید از فروشگاه‌های منتخب، خرید کالای دیجیتال و شارژ خودکار سیم کارت، از طریق تمامی تلفن های همراه و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار برای مشترکین ایرانسل ممکن خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در خصوص باجه ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت موجود است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر