ماشین لباسشویی جدید ال جی، بدون نیاز به آب و مواد شوینده

ماشین لباسشویی جدید ال جی، بدون نیاز به آب و مواد شوینده
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

به نظر تمیز می آید، بوی خوبی هم دارد. پس حتما پاک شده است. حداقل این چیزی است که امیدواریم با رختشورخانه جدید ال جی اتفاق بیافتد. LG Styler ماشین لباسشویی تازه ای است که وعده می دهد لباس های تان را بدون استفاده از آب یا مواد شوینده تمیز خواهد کرد.

این ابداع عجیب ادعا می کند با تکنولوژی هوای داغ آلودگی ها را از لباس های تان می زداید و البته در این میان از بخار آب و یک جادوی مخفی هم استفاده می شود، که هنوز شرکت ال جی آن را لو نداده است. مدیرعامل و رئیس لوازم خانگی ال جی الکترونیکز، سئونگ-جین جو می گوید:

LG Styler یک محصول منحصر به فرد است که برای تمیز کردن لباس های قابل شستشوی معمولی و خشک شویی طراحی شده. استایلر پارچه های مختلفی را می تواند تمیز و بو زدایی کند و به خوبی از پس لباس هایی چون پیراهن، ژاکت و کروات تا کت شلوار و کت های زمستانی بر می آید. لذا دیگر لازم نیست که هزینه های بالای مراجعه به خشکشویی را بپردازید.
این ماشین لباسشویی همچنین از لباس آویز متحرکی بهره می برد که با حرکت خود باعث از بین رفتن چین و چروک لباس ها و بوی بد آنها شده و البته گرد و خاک آنها را هم می گیرد. اگر هم از بوی لباس ها خوش تان نمی آید، LG Styler می تواند عطر خوشبوکننده ای را روی آنها اسپری کند.

تمام این قابلیت ها و کارکردها از طریق یک صفحه لمسی روی درب جلو قابل کنترل هستند. جالب اینجا است که این لباسشویی متعلق به آینده بیشتر شبیه یک یخچال است. شاید هم مانند یک کمد جادار که بچه ها هنگام بازی درون آن قایم شوند.

در مدل های جدید ماشین لباسشویی شرکت های مختلف تبلیغ اصلی روی این موضوع متمرکز است که با مصرف آب بسیار کمتری نسبت به گذشته کار می کنند. اما تا کنون هیچ کدام ادعا نکرده اند که بدون هیچ آب و ماده شویده ای قادر به انجام وظیفه تاریخی شان هستند. البته باید به خاطر داشت که از نظر تکنیکی، بخار آب هم از مقدار بسیار کمی H2O تولید می شود.

اگر این تکنولوژی آن گونه که گفته می شود، کارایی داشته باشد و ال جی فکری هم برای محافظت از کودکان کرده باشد! Styler می تواند از نظر دوستی با طبیعت و جلوگیری از اتلاف آب بهترین نمونه در میان هم نوعان خود باشد. و شاید هم طی مدت کوتاهی با جبران هزینه های سنگین آب، مواد شوینده و مراجعه به خشکشویی، خرید با صرفه ای را برای مصرف کنندگانش به ارمغان بیاورد.

ال جی هنوز هیچ خبری در خصوص قیمت یا زمان ارائه این رختشورخانه فوق مدرن خود ارائه نکرده است. اگر چه LG Styler در CES 2013 رونمایی شده و امید می رود تا سال آینده به بازار عرضه شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر