اپلیکیشنی که شما را وادار به انجام کار هایتان می کند

اپلیکیشنی که شما را وادار به انجام کار هایتان می کند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

اپلیکیشن های رنگارنگ بسیاری تا به حال برای مدیریت کارهای روزانه عرضه شده اند، هر یک از این برنامه ها با تمرکز بر روی قابلیتی خاص، سعی بر این داشته اند تا مخاطبین بیشتری را جذب خود نمایند و محیط ایده آل تری را جهت مدیریت امور، فراهم کنند. در این بین اما گروه Grailr راه متفاوت تری را در پیش گرفته است.

اپلیکیشن CARROT، برنامه ای است که سعی می کند شما را با روش های متفاوت به انجام کارهایتان، تشویق کند. این برنامه مراحل مختلفی را داخل خود طراحی کرده است که شما با به پایان رساندن کارهای خود و کسب امتیازات لازم، می توانید آن ها را پشت سر گذارید. با اتمام هر مرحله، قابلیت جدیدی به اپلیکیشن اضافه می شود، برای مثال در ابتدا اپلیکیشن تنها قادر است تا کارهای روزانه شما را در خود ذخیره کند و پس از اتمام، آن ها را از لیست حذف نماید؛ اما به مرور زمان و با طی کردن مرحله های مختلف می توانید، کارهای بیشتری را می توانید با اپلیکیشن خود انجام دهید و از آن لذت ببرید.
 

carrot-app.PNG

CARROT همچنین از سر و زبان خوبی هم برخوردار است و با جملات بامزه خود، انگیزه شما را برای انجام کارها، افزایش می دهد. البته این اپلیکیشن همیشه اینقدر مهربان نیست، اگر Task هایی که در این برنامه وارد کردید، برای مدتی دست نخورده باقی بمانند، لحن اپلیکیشن عوض می شود و با تیکه هایی که به شما می اندازد، حسابی تحقیرتان می کند. در واقع CARROT داری مود های متفاوتی است، در عصبانی ترین حالت، رنگ محیط اپلیکیشن سیاه و قرمز می شود و موسیقی متن ترسناکی نیز پخش می شود.

یک دکمه آبی رنگ در برنامه تعبیه شده که CARROT به عنوان سنسورش از آن یاد می کند و بسیار نیز به آن حساس است، پس هرگاه که از دست این دستیار پر رو خسته و یا ناراحت شدید، می توانید با لمس کردن پیاپی این سنسور، حسابی انتقام بگیرید.

این برنامه برای مدت محدودی رایگان شده است، لذا پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر نسبت به دانلود آن اقدام کنید. CARROT : The Todo List with a Personality در حال حاضر از طریق اپ استور برای دستگاه های مجهز به iOS 6 به بالا، قابل دریافت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 9 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر