mamali225(مملی225)

mamali225(مملی225)


 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
همان طور که پیش از این در نارنجی نوشته بودیم موتورولا در حال آماده شدن برای یک سری تغییرات است تا چهره ای جدید از خود برای هواداران و مشتریان به نمایش بگذارد.
 
با یک تغییر در لوگوی این برند قدیمی چطور هستید؟ گویا گوگل دارد هوای بهاری در کالبد راکد موتورولا می دمد و کم کم این لقمه بزرگ را در خود هضم می کند.

به زودی و با رونمایی از تلفن یا تلفن های سری ایکس که Moto X اولین شان خواهد بود، میزان دقیق تاثیرگذاری گوگل در ساختار موتورولا را خواهیم فهمید. شما فکر می کنید این موبایل ساز کهنه کار با موفقیت به صحنه باز خواهد گشت؟




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱

اگر یک تبلت ویندوز 8 یا آرتی یا کامپیوتر ویندوز 8 دارید، باید مراقبت باشید که نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 را بدون مطالعه هشدارهای مایکروسافت نصب نکنید، چون ممکن است دچار مشکلات پیش بینی نشده شوید.

 
مایکروسافت در مطلبی که وبلاگ این شرکت میزبان آن است اشاره کرده که فرآیند نصب نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1، در حال حاضر ممکن است برخی کامپیوترها را با مشکل مواجه کند:
 
برخی تبلت ها و پی سی هایی که پردازنده های اتم 32 بیتی جدید را دارند، ممکن است نیاز به آپدیت گرافیکی قبل از نصب ویندوز 8.1 پریویو باشند. از جمله: تینک پد تبلت 2 ساخت لنوو، ویوو تب TF810C ساخت ایسوس، Envy X2 و ElitePad 900 هر دو ساخت اچ پی، ATIV Smart PC ساخت سامسونگ و ARROWS Tab ساخت فوجیتسو.
 
همچنین علاوه بر کامپیوترهای یاد شده، مایکروسافت از افرادی که تبلت ویندوز آرتی یا پی سی ویندوز 8 دارند و یک پک زبان (language pack) روی آن نصب کرده اند، فعلا خواسته که تا حل یک مشکل ذکر نشده، از نصب ویندوز 8.1 پریویو اجتناب کنند.
 
برای مطالعه بیشتر می توانید به وبلاگ مایکروسافت سری بزنید.




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

دو تلفن ویندوزی جدید از اچ تی سی و سامسونگ حتما مشتریان اوپراتور اسپرینت را خوشحال خواهد کرد. باید دید نسخه های بین المللی آنها نیز سایر کاربران ویندوزی در دیگر کشورها را شاد خواهند کرد یا خیر.

 
HTC 8XT که با قرارداد دو ساله و هزینه اولیه 100 دلار عرضه می شود، از بلندگوهای BoomSound که در One به کار رفته اند برخوردار است ولی به غیر از این، یک بهبود حداقلی برای نسل قبل خود یعنی HTC Windows Phone 8X به حساب می آید. پردازنده آن اسنپدرگون 400 با دو هسته 1.4 گیگاهرتزی است و نمایشگرش 4.3 اینچی، یک گیگابایت رم هم دارد و دوربین عقب آن همچنان 8 مگاپیکسلی است.
 
 
در آن سو سامسونگ تئوری بزرگ کردن را همچنان دنبال می کند، نمایشگر Ativ S Neo قطر 4.8 اینچی دارد و از دو به نظر گلکسی اس 4 می آید که کمی کوچکتر شده. پردازنده 2 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم و باتری قابل تعویض هم از دیگر ویژگی های آن است. البته زمان عرضه اش برخلاف محصول اچ تی سی از امروز نیست و بعدا اعلام خواهد شد.
 




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۲

مایکروسافت پیش سفارش کیت های توسعه کینکت برای ویندوز را شروع کرده. این یار چشم درشت کنسول بازی جدید مایکروسافت، سنسور جدید و دوربین قوی تری نسبت به نسل قبل دارد که می تواند جزئیات حرکات افراد را تشخیص دهد.

 
حالا توسعه دهندگان ویندوز می توانند آن را سفارش دهند تا توانایی های جدیدش را آزموده و از آنها بهترین بهره را برای تولید برنامه ها ببرند.
 
مایکروسافت هم چنین اعلام کرده که SDK جدید کینکت نسخه 1.8 نیز در سپتامبر در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت تا بتوانند مواردی نظیر حذف زنده قسمت پشت سر بازیکن، ویژگی فیوژن اسکن کینکت، و امکان ساخت اپلیکیشن های ویندوزی مبتنی بر HTML5 یا JavaScript برای کینکت را تست کنند. 

کینکت علاوه بر ایکس باکس می تواند در خدمت کامپیوترهای ویندوزی هم قرار بگیرد. کینکت اول که گاهی پر اشتباه ظاهر می شد، باید دید نسل دوم آن چه می کند. شما یکی نمی خواهید؟




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴

با این سرعت رشد فوق العاده ای که پرینترهای سه بعدی داشته اند، هنوز سیستم عامل ها به طور بومی از آنها پشتیبانی نمی کنند. ولی مایکروسافت با ویندوز 8.1 قصد دارد این نقیصه را رفع کند.

 
API داخلی که به این نسخه از سیستم عامل اضافه شده به توسعه دهندگان امکان خواهد دارد که قابلیت پرینت سه بعدی را با برنامه های خود یکپارچه کنند و این یعنی برنامه های محبوب طراحان، زین پس قادر به پرینت سه بعدی طرح های آنها نیز خواهند بود.
 
البته انتظار نداشته باشید که برنامه نویسی برای این API کار آسانی باشد. حتما مدتی طول خواهد کشید تا برنامه ها آماده شوند ولی مایکروسافت سریع تر از همه دست جنبانده.




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 

 
نیما دادگستر
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

از زمانی که بخش سرویس های اپل زیر نظر ادی کیو قرار گرفت، تغییرات مثبتی را در سیری و نقشه اختصاصی اپل شاهده بوده ایم. به نظر می رسد "آقای درستش کن" (Mr. Fix it لقب ادی کیو) دارد دو تا از پر ایرادترین سرویس های اپل را از وسط سیبل انتقادات دور می کند.

 
اما دیشب و با ارائه نسخه بتای دوم آی او اس 7  سیری پیشرفت های جدیدی از خود نشان داده. گویا برنامه نویسان تازه ای که اپل برای شخصیت بخشیدن به دستیار صوتی خود استخدام کرده، راه چاره ای برای یاد دادن تلفظ صحیح کلمات نامانوس طراحی کرده اند.
 
حتما می دانید که سیری در فهم برخی نام ها مشکل دارد، ولی در نسخه جدید، اگر بار اولی که کلمه ای را می شنود آن را تشخیص ندهد، شروع به یادگیری می کند. به عنوان مثال اگر کلمه نارنجی را نفهمید، می توانید به آن بگویید "نارنجی اینطوری تلفظ نمی شود" و سیری شروع خواهد کرد به ارائه تلفظ های دیگر.
 
می توانید از بین یافته های او گزینه صحیح را تایید کنید یا اگر هنوز هم اشتباه می کرد، دوباره کلمه را برای اش تکرار نمایید. بعد از آموختن آن، دیگر تلفظی را که از شما یاد گرفته استفاده خواهد کرد.
 
علاوه بر اضافه شدن توانایی های یادگیری، سیری می تواند کارهای مختلفی هم برای شما انجام دهد. به عنوان مثال روشن کردن نور LED پشت آیفون به عنوان چراغ قوه، روشن کردن بلوتوث و از این دست موارد. البته هنوز معلوم نیست که بتواند بدون دسترسی به اینترنت هم از پس چنین کارهایی بر آید، که اگر بر آید پیشرفت خوبی است. 




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 
نیما دادگستر
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

آن طور که می دانید اکسپریا Z اولترا از حدود دو سه ماه دیگر روانه بازار خواهد شد و البته قیمت و زمان دسترسی به آن، بسته به مناطق مختلف فرق خواهد داشت. ولی طبق آخرین اخبار به دست آمده، قیمت این فبلت بزرگ در اروپا 719 یورو (معادل 944 دلار امریکا) خواهد بود. مبلغ کمی نیست ولی با توجه به جمیع ویژگی ها، غیر موجه هم نیست. نظر شما چیست؟




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

 

 
نیما دادگستر
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
تصویری که می بینید در سایت Skinomi منتشر شده و آن طور که در توضیحاتش آمده یک محافظ صفحه برای Moto X، تلفن هوشمند موتورولا که هنوز معرفی نشده، است. معرفی به کنار، ظاهر تلفن در عکس بالا به خوبی پیدا است، هر چند نمی شود با قطعیت نظر داد.
 
دنیس وود ساید چند هفته قبل در کنفرانس D11 خبر داد که به زودی این تلفن هوشمند معرفی خواهد شد و Evleaks هم اخیرا مشخصات جدیدی از آن را اعلام کرده که خبر از تلفنی میان رده با پردازنده دو هسته ای، نمایشگر 720p، و دوربین 10 مگاپیکسلی می دهد.
 
هم زمان در یکی از سایت های مربوط به طراحان و تبلیغاتچی ها، طرح هایی منتشر شده که خبر از تغییرات بزرگ در موتورولا، تغییر چهره این شرکت، هدف گذاری های جدید، و معرفی موتو ایکس در روز 10 مرداد می دهد.
 

البته این بنرها هنوز در جایی نصب نشده اند و فقط طرح اولیه آنها منتشر شده. باید منتظر ماند و دید موتورولا می خواهد با چه چیزی خداحافظی کند. شما چه فکری می کنید؟




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

مقایسه مشخصات فنی سه فبلت بزرگ: اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا 6.3، و اسند میت
 
نیما دادگستر
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

با معرفی اکسپریا Z اولترا سرانجام فبلت های غول پیکر (بالای 6 اینچ) هم صاحب یک پرچمدار درخور توجه شدند. شاید برخی افراد علاقه داشته باشند که این محصول را با گلکسی نوت 2 مقایسه کنند ولی شاید بهتر باشد که در اینجا رقبای مستقیم را از روی ابعاد مشخص کنیم.

 
در ادامه مطلب مقایسه ای اولیه بین اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا 6.3 و هوآوری اسند میت را خواهید دید.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

معرفی هدست بی سیم SBH52 برای اکسپریا Z اولترا سونی
 
علی اصغر هنرمند
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
شما حاضرید هنگام مکالمه تلفنی یک فبلت ۶.۴۴ اینچی را کنار گوش خود بگیرید؟ بعضی کاربران با این موضوع مشکلی ندارند اما برخی دیگر علاقه ای به این کار نداشته و به همین خاطر سونی برای این گروه از افراد، یک هدست وایرلس ویژه معرفی کرده است.
 
امروز در کنار معرفی تلفن اکسپریا Z اولترا، شاهد معرفی هدست بی سیم SBH52 هم بودیم که مخصوص این تلفن طراحی شده است.
 
این هدست شبیه به یک تلفن بسیار کوچک است و مجهز به یک نمایشگر کوچک OLED نیز هست که شماره تلفن تماس گیرنده و یا نام موسیقی در حال پخش را به شما نشان میدهد و حتی اس ام اس ها را نیز در اختیار شما می گذارد.
 
این هدست مانند تلفن اکسپریا Z اولترا به صورت ضد آب طراحی شده و به ان اف سی نیز مجهز است تا در یک ثانیه به تلفن متصل شود. می توانید هدفون را هم به این هدست متصل نموده و خود هدست به راحتی در جیب پیراهن قرار میگیرد یا با گیره اش به لباس متصل می شود.
 
اگر شبکه مخابراتی شما از مکالمه اچ دی پشتیبانی کند می توانید از کیفیت فوق العاده صدای این هدست هم لذت ببرید و امکان Pair شدن همزمان با چند گجت نیز در این هدست وجود دارد. در پایان هم می توانید از رادیو FM این هدست لذت ببرید.
 
در ادامه مطلب تصاویر بیشتر و ویدیوی معرفی هدست SBH52 سونی را ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر

eshterakiha